23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı, ilçenin değişik bölgelerinde şenlik havasında kutlayan Muratpaşa Belediyesi, Çaybaşı Mahallesi Değirmenönü'nde de çocukların gönüllerince eğlenmesini sağladı. Değirmenönü'ndeki Çocuk Sokağı Şenliği'ne, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal da katıldı. Başkan Uysal ve şenliğe katılan çocuklar hep bir ağızdan, "Bütün insanları seviyoruz. Bütün hayvanları, bütün bitkileri seviyoruz. Birbirimizi seviyoruz, yaşasın sevgi" dedi.'ÇOCUKLARIMIZ HEP GÜLSÜN'Başkan Uysal, dünyada ve ülkemizde olumsuz olayların yaşandığına dikkat çekerek "Biz, çocuklarımızı olayların dışında tutmak istiyoruz. Çocuklarımız hep gülsün istiyoruz. Bütün çocuklarımız, sevgi, saygı ve kardeşlikten yana olsun" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Nisan 2016 - 20:56
Çocuklar, sokak şenliğinde eğlendi
MURATPAŞA Belediyesi tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında düzenlenen 'Çocuk Sokağı Şenliği'ne çocuklar ilgi gösterdi
GÜNDEM
18 Nisan 2016 - 20:56





