Bakan Selçuk, yaptığı paylaşımda şunları söyledi:
“Bu ülkenin 1 milyondan fazla öğretmeni var. Ben de onlardan biriyim. Hepimiz çocukların yanında olacağız. Gerçekten inanırsak, askıya aldığımız ‘okul heyecanını’ bu yıl da layıkıyla yaşar, çocuklarımıza yaşatırız. İşe lütfen, maskemizi takarak başlayalım. #okullarıbirlikteaçacağız”
EĞİTİM
Yayınlanma: 13 Ağustos 2020 - 19:43
"Hepimiz çocukların yanında olacağız"
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, kendisinin de bir öğretmen olduğunu belirterek, ‘Hepimiz çocukların yanındayız’ mesajı verdi.
EĞİTİM
13 Ağustos 2020 - 19:43
İlginizi Çekebilir









