Bursa'da öğrenciler fidan dikti.Yıldırım'ın Siteler Mahallesi'ndeki Ali Rıza Bey İlkokulu öğrencileri, Orman Haftasını fidan dikerek kutladı. Minik öğrenciler, derslerini fidanları toprakla buluşturarak işledi. Öğrenciler, orman idaresi tarafından verilen çok sayıda fidanı Dokuzgözler mevkiinde toprağa dikti. 150 öğrenci birer fidan dikerek, büyüklerine anlamlı bir mesaj verdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 16 Nisan 2016 - 10:31
Minikler Fidan Dikti
Yıldırım'ın Siteler Mahallesi'ndeki Ali Rıza Bey İlkokulu öğrencileri, Orman Haftasını fidan dikerek kutladı.
GÜNDEM
16 Nisan 2016 - 10:31





